A A A

 

 ROK SZKOLNY 2018/2019

 

 


 

3Podczas lekcji wiedzy o społeczeństwie uczniowie klas VIII B, VIII C, VIII D, VIII E musieli zmierzyć się z niełatwym zadaniem przedstawienia demokracji. Pracę wykonywali przy pomocy klocków i plasteliny. Efekty można zobaczyć w GALERII

 

 

 


 

2Klasy VIII B i VIII E  wraz z wychowawcami i nauczycielem wiedzy o społeczeństwie uczestniczyły dzisiaj w rozprawie o charakterze karnym, która odbyła się w ramach Tygodnia Edukacji Prawnej w Sądzie Rejonowym w Gdyni. Uczniowie mieli okazję przyjrzeć się pracy sędziego, obrońcy i prokuratora oraz wszystkim procedurom obowiązującym w czasie procesu.  Pani sędzia po rozprawie odpowiadała na pytania zadawane przez uczniów.

 


Dnia 29.03.2019 r. w ramach lekcji wos uczniowie klas VIII b i VIII c uczestniczyli w spotkaniu z przedstawicielami Straży Miejskiej w Gdyni. 1Młodzież zdobyła wiedzę na temat zadań związanych ze służbą w tej formacji oraz spraw z jakimi mieszkańcy Gdyni zwracają się do strażników. Duże zainteresowanie wywołał film prezentujący efekty pracy jednej z komórek Straży Miejskiej tzw. EkoPatrol zajmujący się zadaniami z zakresu ochrony środowiska i zwierząt.

 

 

 


 zz

W sobotę 16 marca w Kielcach Zuaznna Zimna z klasy VIII F wraz z zespołem Korrigans  zdobyła złoty medal na XXII Mistrzostwach Polski Cheerleaders PSCH w kategorii Jazz junior. ZOBACZ ...

 


seminariumW sobotę 9. marca 2019r. w IX LO w Gdyni o godz. 10.00 odbyło się IX Seminarium KOMPUTER W SZKOLNYM LABORATORIUM PRZYRODNICZYM, w którym uczestniczyli zainteresowani uczniowie z klasy 8d wraz z opiekunem nauczycielem informatyki panią Katarzyną Pęksa. Tematyka tegorocznego seminarium dotyczyła WODÓRU - PALIWA PRZYSZŁOŚCI, ORAZ EFEKTU CIEPLARNIANEGO I ZANIECZYSZCZENIA POWIETRZA. Wysłuchaliśmy ciekawych wykładów urozmaiconych pokazami. Wykład z pokazem o energiach odnawialnych wygłosił prof. Grzegorz Karwasz z Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, ciekawy pokaz działania samochodu na wodę przedstawiła dr Anna Kamińska. Tematy związane z pomiarami jakości powietrza w Europie, Polsce, na Pomorzu i wreszcie Gdyni oraz czujniki i ich oprogramowanie przedstawił mgr Tadeusz Bury metodyk do spraw informatyki.

 


biologia

Międzynarodowy konkurs "Sokrates" dla klas VIII. 04 marca 2019 roku, w poniedziałek, uczniowie klas ósmych zmagali się z testem Międzynarodowego Konkursu "Sokrates" z biologii. Test dotyczył zagadnień z anatomii, genetyki,ewolucji życia,ekologii,człowieka i środowiska. Wszyscy uczestnicy -29 osób- pracowali w skupieniu i z zaangażowaniem. Nad przebiegiem konkursu czuwały Panie Magdalena Kucharska - Rzeppa i  Anna Reda. Teraz czekamy na laureatów bądź laureata-laureatkę. Trzymamy kciuki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 


halas

Warsztaty o hałasie 

7 marca uczniowie z klasy II A wzięli udział w bardzo interesujących warsztatach na temat hałasu. Nauczycielami byli  nasi starsi koledzy z klas VIII - Julia Mierzwa, Zuzanna Zimna, Kamil Pietrzyk oraz Kacper Szatkowski a nad całością czuwała  p. Agnieszka Zawistowska-Łapka- nauczycielka fizyki z naszej szkoły. Uczniowie przygotowali bardzo ciekawą prezentację multimedialną, szereg interesujących doświadczeń i zabaw,  spacer po szkole i tropienie haseł i oraz wiadomości na temat szkodliwości hałasu, tego jak powstaje i jak go ograniczyć w naszym życiu. Całość zakończył quiz oraz praca plastyczna w grupach.  To były fantastyczne zajęcia!!! Bardzo dziękujemy za zaproszenie do udziału w nich- p. Mirka i dzieciaki z klasy II A.   

 


maska

7.02.2019r. na terenie szkoły przeprowadzono projekt interdyscyplinarny o nazwie „MASKA”. Tematem warsztatów mogło być wszystko cokolwiek związane jest z maską (maskowaniem, szyfrowaniem, ukrywaniem się itp.) Wskazaną formą były zajęcia warsztatowe w grupach do 20 osób dla uczniów klas 5 i 6. Uczniowie mogli wybrać warsztat, w którym zechcieli uczestniczyć. W informacjach dla uczniów pojawił się tylko tytuł i ewentualnie rodzaj warsztatów: 

Batman i filozofia. Mroczny rycerz nareszcie bez maski.; Kim jestem –warsztaty kosmetyczno-filozoficzne.; Rambo 6 czyli ja ukryć się w świecie pełnym przeszkód.; Zamaskuj szkołę. ; Designerska maska antysmogowa.Tor przeszkód z zagadkami.; W poszukiwaniu zamaskowanego świata karnawału.; Szpiedzy w historii.; W masce teatr ukryty.; Maskowanie wiadomości-tworzenie i odczytywanie kodów QR.; Czy i kiedy zakładamy maski ? –trening emocjonalny.; Co kryje maska– warsztaty dotyczące emocji.; You are the detective who always finds the disguised actors out.; Zdejmij maskę– warsztaty filmowe.; Tajemnicza maska dźwięków i barw-formy muzyczne i plastyczne.; W zamaskowanym świecie zwierząt.; MasterChef Junior- zamaskowane przepisy -warsztaty kulinarne.

Uczniowie zgłaszali się na warsztaty na zajęciach informatyki korzystając ze swoich adresów szkolnych korzystając z poczty Microsoft 365. Byli przydzieleni do grup ze względu na swoje wybory. Warsztaty trwały 2 godziny zegarowe. Odbiorcami warsztatów byli pozostali uczniowie szkoły, stąd tak ważne było ustalenie przez osoby prowadzące sposobu prezentacji wyników pracy grupy. Uczniowie mieli okazję nauczyć się jak tworzyć kody QR oraz przekazać innym uczniom jaką aplikację należy pobrać, aby je odczytać. Aby przejść poprawnie tor przeszkód, potrzebne były umiejętności kodowania, rozwiązywania rebusów i zagadek. Podczas warsztatów powstały piękne barokowe fryzury, ciekawie zamaskowane prace plastyczne oraz największa maska jaką widzieli uczniowie szkoły. Największą atrakcją było połączenie przez Skype ze znanym projektantem mody Dawidem Tomaszewskim, który ocenił swoim fachowym okiem wykonane przez uczniów podczas warsztatów designerskie maski antysmogowe.

Efekty prac były zaskakujące dla wszystkich uczniów, nauczycieli oraz rodziców dlatego myślę, że za rok będziemy chcieli ponownie zrealizować projekt.

 


2Zdrowo i kolorowo. Uczniowie klasy VId w ramach programu "Trzymaj formę" postanowili trzymać formę w kolorach warzyw i owoców. Barwne, samodzielnie przygotowane potrawy zachęcają do konsumpcji, pobudzają apetyt na "więcej zdrowia". Więcej witamin i minerałów, które zapewnią nam odporność, dodadzą energii i urody, w naszych jadłospisach. Produkty wykorzystane do prac  kulinarnych i efekty tych prac zamieszczamy w galerii zdjęć.

Naprawdę było smacznie!!!!!!!

Jemy zdrowo i kolorowo.

Produkty.

Efekty.


3Uczymy się jeść zdrowo. Klasa VId. Podczas lekcji wychowawczej bawiliśmy się w detektywów - dietetyków. Rozpracowywaliśmy etykiety różnorodnych produktów spożywczych. Zawartość niektórych produktów była dla nas dużym zaskoczeniem, czasami na plus a czasami na minus. Zrobiliśmy "Wystawę etykiety spożywczej"  w postaci plakatów. Każdy  z nas przyniósł z domu wybrane etykietki i przy pomocy dostępnej w telefonach aplikacji, a także wiedzy zawartej w podręcznikach i internecie rozszyfrowywaliśmy nasze ulubione albo podstawowe "pokarmy".

 Warto wiedzieć co się zjada.  Czy to się na zdrowie przekłada? Trzymajmy się zdrowia - trzymajmy formę!!!!!!!

 


tydzien jezykowOj działo się, działo!!! W tym roku bardzo intensywnie obchodziliśmy Tydzień Języków Obcych. Wszystkie klasy miały okazję wziąć czynny udział w przygotowaniach jak również celebrować te niezwykłe dni w naszej szkole. Najmłodsi uczniowie brali udział w konkursie recytatorskim, nieco starsi przebierali się za znane postaci z krajów anglojęzycznych i tak gościliśmy Królową Elżbietę II i jej bodyguarda, księżnę Meghan, Marilyn Monroe, Hiszpanki i wiele wiele innych znanych osób. Uczniowie wykonali też flagi różnych krajów, którymi dekorowali korytarze szkolne. Były plakaty z ciekawostkami związanymi z językiem angielskim pt: „Czy wiesz, że…?”, oraz lekcje kulturowe o USA, Australii, Anglii itp.

Klasy 7 podobnie jak 8 prezentowały wcześniej przygotowane pińaty klasom młodszym w języku polskim i hiszpańskim, zostawiąjąc im słodki projekt, który wraz z wychowawcą umiejętnie rozbijali oraz zachęcali do nauki języków obcych. Hiszpańskie przekąski (tapas) były degustowane przez uczniów w klasach oraz przez nauczycieli


film

 

Uczniowie klasy 8a wzięli udział w konkursie "Nakręć się". Ich działania można śledzić na blogu: filmowka.home.blog

 


lalki„Wszystkie Kolory Świata” to akcja UNICEF, która już po raz piąty jest przeprowadzana w polskich placówkach edukacyjnych. W tym roku także w naszej szkole. Ma na celu wsparcie programów szczepień ratujących życie dzieci w najuboższych krajach świata. W ramach akcji uczniowie własnoręcznie projektują i szyją szmaciane laleczki. Każda z nich ma nadane imię i przypisany kraj, z którego pochodzi.Od wtorku do czwartku  w szkole odbędzie się ich wystawa. Każdy będzie mógł wybrać laleczkę, zaopiekować się nią, a jednocześnie uratować życie dziecku, przekazując na ten cel darowiznę. Zebrane środki umożliwią zaszczepienie dzieci mieszkających w najbiedniejszych krajach świata, gdzie codziennie zagrażają im takie choroby jak gruźlica, odra, tężec czy polio. Projekt „Wszystkie Kolory Świata” wspiera Majka Jeżowska, Ambasadorka Dobrej Woli UNICEF. Zapraszamy do zaopiekowania się laleczką. Zakup jednej to minimum 10 zł. Koordynator szkolnej akcji Małgorzata Kuksinowicz

 

 


lodowisko

 

Klasy 6-te na lodowisku. Dnia 1 lutego 2019 wszystkie klasy 6 pod opieką nauczycieli wybrały się na lodowisko. Pomimo zimowej aury chętnie uprawiamy sporty zimowe. Wszyscy uczniowie doskonalili jazdę na łyżwach. Ponieważ oceny semestralne wystawione należy nam się chwila relaksu.


mh

Kolejny sukces wokalny naszej uczennicy!!! W piątek 1 lutego 2019 roku  w Gminnym Domu Kultury w Pierwoszynie odbył się XIX Międzyszkolny Festiwal Piosenki Naszych Dziadków. Po raz kolejny reprezentowaliśmy naszą szkołę w tym konkursie i po raz kolejny cieszymy się z sukcesu. Uczennica klasy  VI C- Maria  Hendzel  wyśpiewała III miejsce  i pięknie zaprezentowała się w piosence  Hanny Banaszak " Żegnaj kotku" ". Bardzo gratulujemy !!!


szydelko

Uczniowie klasy 5 c szydełkują. W ramach lekcji techniki robimy koszyki ze sznurka. Początki były trudne, ale efekty końcowe są satysfakcjonujące. Niektórzy się tak rozkręcili że dziergają drugi koszyk lub podkładki pod kubek. W klasie 5 b dziewczyny robią koszyki a chłopaki szaliki, na razie praca w toku. Cieszę się że niektórzy załapali bakcyla. Zamiast telefonów szydełka w górę - to odpręża i relaksuje a przy okazji główka pracuje.

 


skrzaty

 

Uczniowie klasy 5 c zmagali się na technice z szyciem ręcznym i na maszynie. Pod okiem Mafika Art wykonali świąteczne skrzaty.

 


 biologia

Specjalny gość na lekcji biologii

 


"Trzymając formę" przed i po Świętach oprócz układania świątecznego menu warzywno-owocowego opowiadaliśmy o wybranych ulubionych warzywach i owocach. "Jak widzę, jak czuję , tak warzywa i owoce opisuję". Przeczytaj i sprawdź.

pencil PRZECZYTAJ                    pencil PRZECZYTAJ                    pencil PRZECZYTAJ


AKCJA "PLUSZAK DLA MALUCHA Z HOSPICJUM " ZAKOŃCZONA SUKCESEM ♥️ UZBIERALIŚMY PONAD 90 MASKOTEK. SERDECZNIE DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM UCZNIOM I ICH RODZICOM ZA ICH DOBRE SERDUSZKA♥️♥️ Katecheci.


1Grupa kl. 5d na języku angielskim utrwalała oraz poszerzała słownictwo bożonarodzeniowe przy pomocy narzędzi, aplikacji związanych z rozszerzoną rzeczywistością (AR= Augmented Reality). Uczniowie bardzo dobrze bawili się podczas ćwiczeń leksykalnych, rozwijających jednocześnie ich kompetencje z zakresuTIK.

 

 

 


Oto, jak wspaniale pracowała kl. 6c na zajęciach języka angielskiego (grupa p. Elżbiety Klińskiej) nad interdyscyplinarnym projektem „Human body”. Brawo 6c! Jesteście niesamowici!


Dnia 14 grudnia 2018 r. uczniowie klas VIII B, VIII C, VIII D, VIII E uczestniczyli w spotkaniu z sędzią  Witoldem Drapalukiem. Tematem zajęć było bezpieczeństwo nieletnich. Nasz gość opowiadał o systemach prawnych funkcjonujących na świecie oraz odpowiedzialności karnej młodych ludzi  m.in. w sytuacji kontaktu z alkoholem, narkotykami, czy zagrożeniach związanych z aktywnością w internecie. Na koniec uczniowie zadawali pytania na które pan sędzia chętnie odpowiadał.


Dnia 9 listopada o godzinie 11:11 miliony Polek i Polaków, którzy skorzystali z zaproszenia Ministra Edukacji Narodowej oraz Rady Dzieci i Młodzieży przy Ministrze Edukacji Narodowej do świętowania „Dnia dla Niepodległej zaśpiewają "Mazurka Dąbrowskiego" w ramach  ogólnopolskiej akcji "Rekord Dla Niepodległej". Tego dnia nasza społeczność szkolna również zaśpiewa wszystkie 4 zwrotki hymnu Polski podczas uroczystego apelu. Prosimy wszystkich uczniów o strój galowy.

 zobacz więcej:

Piszą o naszym projekcie "Dzień dla Niepodległej": http://mlodagdynia.pl/czytaj/szybkie-miasto-gdynia/32137


“Kaszubi w dziejach Pomorza Gdańskiego” - prelekcja dr Tomasza Rembalskiego. Świętowanie rocznicy odzyskania Niepodległości nie zakończyło się w naszej szkole 11 listopada. W piątek 07 grudnia odwiedził nas znamienity gość, dr Tomasz Rembalski, historyk z Uniwersytetu Gdańskiego, który wygłosił dla klas ósmych wykład pt. “Kaszubi w dziejach Pomorza Gdańskiego”. Dr Rembalski jest Kierownikiem Pracowni Historii Pomorza i Krajów Nadbałtyckich na UG, a także sekretarzem Instytutu Kaszubskiego w Gdańsku. Jest autorem ponad 130 publikacji, poświęconych m.in. dziejom wsi kaszubsko – pomorskiej do początków XX wieku, osadnictwu, genealogii, zagadnieniom społeczno - gospodarczym dotyczących drobnej szlachty na Kaszubach oraz historii Gdyni. Podczas prelekcji nie zabrakło informacji o zmaganiach mieszkańców Pomorza z Krzyżakami, walce o polskość pod zaborem pruskim oraz trudnych latach odzyskiwania Niepodległości. Bohaterem wykładu był także patron naszej szkoły Antoni Abraham. Po wykładzie odbyło się wręczenie nagród dla laureatów szkolnego konkursu “Szkoła Niepodległej” oraz konkursu na najlepszy lapbook “Moja Mała Ojczyzna – 100 Historii na Stulecie Odzyskania Niepodległości”. Na zakończenie laureaci konkursów oraz grono pedagogiczne mieli okazję zrobić sobie wspólne zdjęcie z naszym wspaniałym gościem. Serdecznie dziękujemy panu Tomaszowi Rembalskiemu za przybycie, niezwykle interesujący wykład oraz uświetnienie naszych szkolnych uroczystości związanych ze stuleciem Niepodległości!


Egzamin próbny klas ósmych. Już w kwietniu przyszłego roku uczniowie klas ósmych po raz pierwszy przystąpią do Egzaminu Ósmoklasisty. Będą zmagać się z zagadnieniami z trzech przedmiotów: języka polskiego, matematyki i języka obcego nowożytnego (języka angielskiego). W listopadzie i grudniu odbyły się egzaminy próbne. Testy sprawdzały wiedzę i umiejętności uczniów z powyższych przedmiotów. Ósmoklasiści ćwiczyli m. in. czytanie ze zrozumieniem, pisanie krótkich i długich wypowiedzi czy rozwiązywanie zadań matematycznych. Większość zadań miała formę testu. Polecenia były tak skonstruowane, żeby nie tylko wyegzekwować wiedzę od zdających, ale także zainteresować ich ciekawymi tematami. Już wkrótce czeka naszych uczniów pierwszy tak ważny egzamin. Życzymy wszystkim sukcesów i satysfakcji z osiągniętych wyników. TRZYMAMY ZA WAS KCIUKI!


Warsztaty z zawodoznawstwa w klasach siódmych. Dnia 6 grudnia klasy VII uczestniczyły w warsztatach z zawodoznawstwa. Uczestnicy dowiedzieli się czym są kompetencje miękkie oraz kompetencje twarde, czyli bazowe. Następnie zostali podzieleni na grupy i wykonywali ćwiczenia dot. umiejętności przydatnych do wykonywania konkretnych zawodów. Wszystkie grupy z zapałem przystąpiły do pracy, a następnie zaprezentowały na forum efekty swojej pracy. Na zakończenie zajęć z okazji Mikołajek uczniowie wykonali świąteczny, biało – czerwony, 100-metrowy łańcuch na choinkę z okazji 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości.


"Trzymamy formę" - opowiadamy o sprawach trudnych, nasza opowieść jest długa i wspólna tak ,jak nasza praca. Rysujemy,malujemy,razem zastanawiamy się nad problemami zdrowotnymi dzieci i młodzieży. "Piszemy" kredką o bulimii,anoreksji,o sytuacjach ,zdarzeniach, które je powodują. To długi i trudny temat ale trzymamy formę.


Żywa Lekcja Historii. 29 listopada uczniowie klas IV - VII uczestniczyli w Żywej Lekcji Historii. Naszą szkołę odwiedził Pan Krzysztof Górecki – założyciel Teatru Historycznego „Chorągiew Komturstwa Gniewskiego”, laureat wielu prestiżowych nagród. Wraz z aktorami przeniósł uczniów m.in. w czasy panowania Piastów, I wojny światowej oraz odzyskania niepodległości. Żywa Lekcja Historii to ok. 60 min. barwnego opowiadania wraz z prezentacją broni, strojów, pokazu walki oraz dużą dawką humoru i wiedzy podanej w sposób bardzo ciekawy i niezwykle realny. Uczniowie byli bardzo zainteresowani i z wielką przyjemnością oglądali przygotowany pokaz.

 


Uczestnicy programu "Trzymaj formę" w barwach biało-czerwonych uczcili 100-lecie Niepodległej Polski. "Jakie są polskie nawyki żywieniowe na tle innych krajów"? Projekt edukacyjny - poznajemy upodobania żywieniowe naszych rodaków i innych nacji. Znane, dopiero poznane - na początek  warzywa i owoce. "Odkrywamy" je zmysłami, rysujemy, opisujemy, prezentujemy walory odżywcze i smakowe. Lepszy - gorszy, jak je porównać? Nie ma porównania, musisz je "odkryć" dla siebie, dla zdrowia!

 


unicefSzkoła nasza współpracuje z UNICEF i bierze udział w akcjach stowarzyszenia . W zeszłym roku był to projekt "zaWODY dla Afryki" , w bieżącym zapraszamy do udziału w akcji WSZYSTKIE KOLORY ŚWIATA. To już piąta polska edycja światowego projektu edukacyjno – pomocowego. Zachęcamy do niesamowitej przygody zarówno najmłodszych uczniów,  jak ich starszych kolegów. Oczywiście zachęcamy do włączenia w działania  rodziców, dziadków i opiekunów, których wsparcie w tym projekcie będzie nieocenione. Wszelkich informacji udziela szkolny koordynator kampanii Małgorzata Kuksinowicz

 

 


Klasy 7D i 5D dla Niepodległej - język angielski

 

Kartki z życzeniami dla Polski!

Z okazji 100-lecia NIEPODLEGŁEJ POLSKI, uczniowie SP6 przygotowali kartki z życzeniami dla naszego kraju. Nie były to jednak zwykłe kartki urodzinowe, bowiem zostały one napisane w kilku językach, których dzieci uczą się na co dzień w szkole: w języku angielskim, niemieckim, hiszpańskim i rosyjskim. Te piękne laurki wykonane podczas lekcji przez naszą młodzież, ozdobiły szkolne korytarze oraz drzwi wejściowe do sal lekcyjnych. W starszych klasach zostały poprowadzone, w języku angielskim, lekcje historii Polski, podczas których wykorzystano metodę CLIL. Te wszystkie działania uświadomiły dzieciom, jak ważnym wydarzeniem jest 100-lecie naszego kraju, rozwinęły umiejętności pisarskie młodego pokolenia oraz wzbogaciły zasób słownictwa młodych uczniów.

Dear POLAND!!!

We would like to extend our warmest congratulations to you on National Independence Day. We send our best wishes for your continued strength and happiness as well as for your success, well-being and prosperity. A hundred years after declaring independence, you remain a strong, democratic country, and we wish you continued happiness, security, freedom, independence, and democracy. We again congratulate you on Independence Day and wish you a happy celebration!


1 listopada nasi uczniowie kwestowali na Cmentarzu Marynarki Wojennej na rzecz Gdyńskiego Hospicjum. Serdecznie dziękujemy wolontariuszom z klasy VIII A, VIII C, VIII D, V G oraz Antosiowi z II C.

 1 listopada


Klasa 5 G z wizytą w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym nr 1 w Gdyni. Było wesoło, kolorowo i bardzo sympatycznie. 


Dzień chłopakaw klasie 5g


 12 września klasy siódme i ósme wybrały się do kina na projekcję filmu Dywizjon 303. Historia prawdziwa, którą wyreżyserował Denis Delić. Jest to adaptacja książki Arkadego Fiedlera, a ukazuje losy polskich pilotów podczas II wojny światowej. Żołnierze, najpierw wyśmiewani, stają się sztandarowym dywizjonem RAFu. Ich patriotyzm i braterstwo są wzorem dla Anglików. Po projekcji uczniowie dzielili się wrażeniami, pisali recenzje i sprawozdania z wydarzenia.


Na początku września wszystkie klasy Szkoły Podstawowej numer 6, brały udział w warsztatach integracyjnych zorganizowanych i przeprowadzonych przez Panie: Hannę Gwit (pedagog), Izabelę Mańkowską (pedagog terapeuta), Monikę Nowakowską (nauczyciel wspomagający) oraz Martynę Hnatyszyn (psycholog). 

Zajęcia trwały półtorej godziny dla każdej klasy i miały na celu zwiększenie zaufania w grupie, zwiększenie poczucia bezpieczeństwa i przynależności do społeczności szkolnej oraz zachęcały do kreatywnego myślenia i wychodzenia poza raz obrane schematy. Zajęcia były zróżnicowane dla poszczególnych grup wiekowych - uczniowie najmłodsi poza ćwiczeniami integracyjnymi, brali również udział w ćwiczeniach ruchowych i plastycznych. Uczniowie klas siódmych i ósmych mogli podczas zajęć wykazać się kreatywnością i twórczym myśleniem. Uczniowie chętnie brali czynny udział w warsztatach.

klasa 4F na warsztatach

klasa 4f wi

 

 

 

 

 


 

MEN

  men logo

 

BIP

 bip logo

KO GDAŃSK

kog logo

UM GDYNIA

gdynia logo

eTwinning

etwinlogo

czarna 4

cc